Географія 8 клас

Шановні мої учні! За останні дні всі ви зрозуміли, як важливо вчити географію та вміти орієнтуватися на місцевості. Нажаль ми не можемо зараз проводити уроки у звичному нам режимі, тому працюємо дистанційно і сподіваюся, незабаром ми повернемося за парти. СЛАВА УКРАЇНІ!
 
 

07.06.2022 р. Тема уроку: Повторення

 

02.06.2022 р. Тема уроку: Підсумковий урок

1. Повторити тему "Природа та населення Кіровоградської області"
2. Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код 6853108 (На платформі освітнього проекту "На урок")
 

31.05.2022 р. Тема уроку: Природокористування. Об'єкти природно-заповідного фонду.

Виконати дослідження "Особливості природи свого села: для життя, господарювання та побуту населення"

 

26.05.2022 р. Тема уроку: Населення регіону. Кількість та структура населення

1. Переглянути статистичні дані, щодо населення нашої області за посиланням https://cutt.ly/GHMHRZA
2.  Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код  1718099 (На платформі освітнього проекту "На урок")

 

24.05.2022 р. Тема уроку: Природа регіону. Особливості природних умов і ресурсів.

Користуючись інтернет-джерелами зробити короткий опис природи Кіровоградської області за наступним планом:
 
1. Геологічна будова
2. Рельєф
3. Корисні копалини
4. Клімат
5. Водні ресурси
6. Грунти
7. Флора та фауна

 

19.05.2022 р. Тема уроку: Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Кіровоградської області.

 
Виконати дослідження свого адміністративного регіону (області) за планом, який запропонований в підручнику на ст 265-266 (обираєте один пункт плану)
 
1. Географічне положення (5 підпунктів)
2. Адміністративно-територіальний устрій (5 підпунктів)
3. Історія формування та розвитку (4 підпункти)
4. Особливості природних умов і ресурсів (7 підпунктів)
5. Природокористування (5 підпунктів)
6. Населення регіону (4 підпункти)
 

 

17.05.2022 р. Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань з теми "Населення України та світу"

1. Повторити тему "Населення України та світу"
2.  Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код  5177542 (На платформі освітнього проекту "На урок")

 

12.05.2022 р. Тема уроку: "Економічно активне населення. Зайнятість населення".

1. Опрацювати параграф 53, повторити параграф 52
2. Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код  2664155 (На платформі освітнього проекту "На урок")

 

10.05.2022 р. Тема уроку: "Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів".

1. Опрацювати параграф 52 та зробити опорний конспект у робочому зошиті
2. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/JPfb-GGH1qY
3. Знайдіть інформацію про 20 найперспективніших професій наступного десятиліття. Уявіть собі, що ви очолюєте приватне підприємство. Які вимоги до працівника ви поставите?
 
 

05.05.2022 р. Тема уроку: "Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні".

1. Опрацювати параграф 51
2. Підготувати повідомлення на тему: "Особливості релігійного складу населення Кіровоградської області"

 

03.05.2022 р. Тема уроку: "Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення".

1. Опрацювати параграф 50
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/du4mTcgGoJg
3. Виконати тест за посиланням   join.naurok.ua використовуючи код  3540385 (На платформі освітнього проекту "На урок")

 

02.05.2022 р. Тема уроку: "Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни".

1. Опрацювати параграф 49
2. Дати відповіді на запитання (письмово в зошиті)
- Чому в наш час існують не тільки нації, а й народності та навіть племена? Де міг зберегтися племінний устрій?
- Чому Китай не зараховують до багатонаціональних держав?

 

28.04.2022 р. Тема уроку: "Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси, світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація".

1. Опрацювати параграф 48
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/Ow6scLtBpgg
3. Використовуючи карти, довідники й інші джерела географічної інформації, опишіть свій обласний центр за планом:
3.1. назва й рік утворення населеного пункту, походження назви;
3.2. історія розвитку;
3.3. кількість населення, його господарська діяльність та особливості побуту;
4.4. органи місцевого самоврядування;
4.5. підприємства, установи й організації;
4.6. вокзали, автостанції, аеропорти, їхнє місце розташування. 

 

26.04.2022 р. Тема уроку: "Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення".

1. Опрацювати параграф 47
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/TNAA_pWT3AQ
3. Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код  2380531 (На платформі освітнього проекту "На урок")

 

21.04.2022 р. Тема уроку: "Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні".

1. Опрацювати параграф 46
2. Користуючись інтернет-джерелами виконати дослідження (на вибір)
- Визначення регіонів України з найбільшою та найменшою густотою населення.
- Деякі вчені використовують поняття "перенаселення". З'ясуйте, що воно означає та яких регіонів стосується. Висловіть власну думку щодо перенаселення Землі й окремих регіонів (країн).

 

19.04.2022 р. Тема уроку: Практична робота №12 "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу".

1. Опрацювати параграф 45
 
2. Виконати практичну роботу № 12 "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу"
 

 

14.04.2022 р. Тема уроку: "Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення".

1. Опрацювати параграф 44

2. Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код 8833271  (На платформі освітнього проекту "На урок")

 

12.04.2022 р. Тема уроку: "Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика. Практична робота №11 (продовження) Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України".

1. Повторити параграф 43
2. Продовжити виконання Практичної роботи №11

 

07.04.2022 р. Тема уроку: "Кількість населення у світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух,міграції. Зміна кількості населення у світі та Україні. Практична робота №11 Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України".

1. Опрацювати параграф 43
2. Виконати Практичну роботу № 11

 

05.04.2022 р. Тема уроку: "Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Узагальнення та систематизація знань з теми "Ландшафти України та природокористування".

1. Опрацювати параграф 42
2.  Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код 4380213  (На платформі освітнього проекту "На урок")

Тест потрібно пройти до 06 квітня 

 

31.03.2022 р. Тема уроку: "Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Природно-заповідні об'єкти своєї місцевості". Практична робота №10 "Позначення на контурній карті об'єктів природно-заповідного фонду України".

1. Опрацювати параграф 41. В робочий зошит виписати головні терміни та поняття.

2. Користуючись інтернет джерелами або картою Національної екологічної мережі виписати в робочий зошит назви об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, що розташовані на території Кіровоградської області.

3. Виконати практичну роботу №10

 

29.03.2022 р. Тема уроку: "Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення".

1. Опрацювати параграф 40. В робочий зошит виписати головні терміни та поняття.

2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/pawRCPz_SlY

3. Домашнє завдання:
3.1. Скласти слова та словосполучення з переплутаних літер (всі літери мають бути задіяні один раз)
  1. ЕКПРИОЛОРОГІЯДА (приклад: природа, екологія)
  2. ПРИСЕРОДРЕДНЕОВИЩЕ
  3. ЗАГРУБРУНТДНЕНІВНЯ
  4. ПРОВИКМИСИДИЛОВІ
  5. ВИГАЗХЛОИПНІ
  6. ПОВІДБУТХОДОВІИ
  7. ВИЛІСРУБІВКА
  8. ЕКОКРИЛОЗАНАГІЧ
  9. СОРСМІТУВТТЯАННЯ
  10.  ТЕХКАТНОГАСТРЕННІОФИ
  11. ШКІРЕЧДЛИОВИВІНИ
  12. ВІДТВАСТРІРИНЛ

3.2. На кожну букву слова "геоекологія" скласти речення на тему нашого уроку.

    Г-гідросфера потерпає від людської недбалості (приклад)

    Е-.......

    О-......

    Е - .....

    К - .....

    О - .....

    Л – .....

    О – .....

    Г – ......

    І – ......

    Я – ......

  3.3. Доповніть речення описанням власної поведінки в нижченаведеній ситуації.

- коли я думаю про природу, мені спадає на думку...

- найбільшою екологічною проблемою, на мою думку, є...

- охорона природи для мене, це ….

- я б зміг (змогла) виришити екологічну проблему, таку як ...

- коли я бачу сміття на вулиці, я думаю...

- мені хочеться сказати всім «Схаменіться люди, бо …..

Фото виконаних завдань присилати мені на вайбер 0509662306

 

24.03.2022 р. Тема уроку"Ландшафти своєї місцевості".

1. Виконати дослідження: ландшафти своєї місцевості (Кіровоградської області), їх освоєння і використання. Виявлення ландшафтів у світі, що мають схожість з ландшафтами України.

 

22.03.2022 р. Тема уроку"Природні умови і ресурси Азовського моря, проблеми їх раціонального використання".

1. Опрацювати параграф 39 та зробити конспект у робочому зошиті

2. Практичне завдання: 

2.1. позначити на контурній карті основні елементи берегової лінії Чорного та Азовського морів.

2.2. використовуючи текст підручника, порівняйте географічне положення та природу двох морів, що омивають Україну, за планом:

- географічне положення та розміри;

- походження улоговин, середня та максимальна глибини;

- кліматичні умови;

- властивості водних мас (солоність, температура);

2.3. Зробіть висновок щодо причин, які обумовили наявні відмінності.

 

17.03.2022 р. Тема уроку"Природні умови і ресурси Чорного моря, проблеми їх раціонального використання".

 

1. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/GD9-3R27aO8

2. Опрацювати параграф 38 та зробити опорний конспект у робочому зошиті.

3. Підготувати повідомлення (тема на вибір):

 - "Флора та фауна Чорного моря"

 - "Господарська діяльність у межах Чорного моря"

 - "Екологічні проблеми Чорного моря"

 - "Природні ресурси Чорного моря"

 

15.03.2022 р. Тема уроку"Гірські ландшафти Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона".

1. Опрацювати параграф 37 "Кримські гори".

2. Використовуючи атлас знайти на фізичній карті України Кримські гори та їх 3 головні пасма (Зовнішне, Внутрішнє, Головне), а також знайти найвищу вершину Кримських гір - гору Роман-Кош (1545 м).

3. Виконати тест за посиланням  join.naurok.ua використовуючи код 8581140 (На платформі освітнього проекту "На урок")

Тест потрібно пройти 17 березня до 20.00

 

24.02.2022 р. Тема уроку: "Гірські ландшафти Українських Карпат, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона".

 
Сьогодні ми з вами здійснимо заочну екскурсію Українськими Карпатами та підйом на найвищу вершину Карпат - Говерлу. Під час подорожі ви будете виконувати роль дослідників: географи, кліматологи, гідрологи, ландшафтознавці, рятувальники, екологи.
Для того, щоб виконати завдання потрібно:
 
1. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/bM82eQ3m8qc
2. Опрацювати параграфи 35-36. Також можна користуватися інтернет джерелами 
 
Завдання для виконання:
 
Географи (Бевз Ростислав, Прокопчук Вікторія). Охарактеризувати фізико-географічне положення Українських карпат за планом:
1. В якій частині України знаходяться Карпати, звідки пішла назва гір?
2. В яких ще країнах є Карпати?
3. Яка площа Українських Карпат?
 
Кліматолог (Бебко Олександра). Охарактеризувати кліматичні умови Українських Карпат за планом. Скласти таблицю.
1. Кількість радіації в Карпатах.
2. Середні температури січня і липня, зміни їх з висотою.
3. Кількість опадів, зміна їх з висотою. Чому в Карпатах найбільша кількість опадів в Україні?
 
Гідролог (Дишловий Ярослав). Охарактеризувати внутрішні води Українських Карпат.
1. До басейну яких морів належать річки Карпат?
2. Який характер течії річок Карпат?
3. Виписати найбільші річки та озера Українських Карпат.
 
Ландшафтознавці (Дейкун Олександр, Чижевський Артем). Охарактеризувати грунти, рослинний та тваринний світ Українських Карпат.
1. Які грунти в Українських Карпатах? Чи родючі вони? Чому?
2. Назвати тварин Українських Карпат.
3. Що називається ендемічними видами рослин? Перелічити ендеміки Карпат.
 
Рятувальник (Бабич Ксенія). Охарактеризувати причини виникнення та характер стихійних природних явищ і процесів в Карпатах. 
1. Види несприятливих природних явищ та погодних умов.
2. Причини їх виникнення та наслідки.
3. Шляхи вирішення проблем.
 
Еколог (Доліна Аделіна). Дати господарську оцінку природних ресурсів, визначити основні заходи з раціонального використання та охорони природи.
1. Вплив людини на природу.
2. Значення лісів. Зміна їх людиною.
3. Природоохоронні території Карпат.
 
Завдання виконувати в зошиті і надсилати мені на вайбер 0509662306