Географія 8 клас
07.06.2022 р. Тема уроку: Повторення
02.06.2022 р. Тема уроку: Підсумковий урок
31.05.2022 р. Тема уроку: Природокористування. Об'єкти природно-заповідного фонду.
26.05.2022 р. Тема уроку: Населення регіону. Кількість та структура населення
24.05.2022 р. Тема уроку: Природа регіону. Особливості природних умов і ресурсів.
19.05.2022 р. Тема уроку: Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Кіровоградської області.
3. Історія формування та розвитку (4 підпункти)
17.05.2022 р. Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань з теми "Населення України та світу"
12.05.2022 р. Тема уроку: "Економічно активне населення. Зайнятість населення".
10.05.2022 р. Тема уроку: "Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів".
05.05.2022 р. Тема уроку: "Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні".
03.05.2022 р. Тема уроку: "Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення".
02.05.2022 р. Тема уроку: "Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни".
28.04.2022 р. Тема уроку: "Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси, світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація".
26.04.2022 р. Тема уроку: "Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення".
21.04.2022 р. Тема уроку: "Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні".
19.04.2022 р. Тема уроку: Практична робота №12 "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу".
14.04.2022 р. Тема уроку: "Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення".
2. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua використовуючи код 8833271 (На платформі освітнього проекту "На урок")
12.04.2022 р. Тема уроку: "Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика. Практична робота №11 (продовження) Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України".
07.04.2022 р. Тема уроку: "Кількість населення у світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух,міграції. Зміна кількості населення у світі та Україні. Практична робота №11 Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України".
05.04.2022 р. Тема уроку: "Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Узагальнення та систематизація знань з теми "Ландшафти України та природокористування".
Тест потрібно пройти до 06 квітня
31.03.2022 р. Тема уроку: "Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Природно-заповідні об'єкти своєї місцевості". Практична робота №10 "Позначення на контурній карті об'єктів природно-заповідного фонду України".
1. Опрацювати параграф 41. В робочий зошит виписати головні терміни та поняття.
2. Користуючись інтернет джерелами або картою Національної екологічної мережі виписати в робочий зошит назви об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, що розташовані на території Кіровоградської області.
3. Виконати практичну роботу №10
29.03.2022 р. Тема уроку: "Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення".
1. Опрацювати параграф 40. В робочий зошит виписати головні терміни та поняття.
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/pawRCPz_SlY
- ЕКПРИОЛОРОГІЯДА (приклад: природа, екологія)
- ПРИСЕРОДРЕДНЕОВИЩЕ
- ЗАГРУБРУНТДНЕНІВНЯ
- ПРОВИКМИСИДИЛОВІ
- ВИГАЗХЛОИПНІ
- ПОВІДБУТХОДОВІИ
- ВИЛІСРУБІВКА
- ЕКОКРИЛОЗАНАГІЧ
- СОРСМІТУВТТЯАННЯ
- ТЕХКАТНОГАСТРЕННІОФИ
- ШКІРЕЧДЛИОВИВІНИ
- ВІДТВАСТРІРИНЛ
3.2. На кожну букву слова "геоекологія" скласти речення на тему нашого уроку.
Г-гідросфера потерпає від людської недбалості (приклад)
Е-.......
О-......
Е - .....
К - .....
О - .....
Л – .....
О – .....
Г – ......
І – ......
Я – ......
3.3. Доповніть речення описанням власної поведінки в нижченаведеній ситуації.
- коли я думаю про природу, мені спадає на думку...
- найбільшою екологічною проблемою, на мою думку, є...
- охорона природи для мене, це ….
- я б зміг (змогла) виришити екологічну проблему, таку як ...
- коли я бачу сміття на вулиці, я думаю...
- мені хочеться сказати всім «Схаменіться люди, бо …..
Фото виконаних завдань присилати мені на вайбер 0509662306
24.03.2022 р. Тема уроку: "Ландшафти своєї місцевості".
1. Виконати дослідження: ландшафти своєї місцевості (Кіровоградської області), їх освоєння і використання. Виявлення ландшафтів у світі, що мають схожість з ландшафтами України.
22.03.2022 р. Тема уроку: "Природні умови і ресурси Азовського моря, проблеми їх раціонального використання".
1. Опрацювати параграф 39 та зробити конспект у робочому зошиті
2. Практичне завдання:
2.1. позначити на контурній карті основні елементи берегової лінії Чорного та Азовського морів.
2.2. використовуючи текст підручника, порівняйте географічне положення та природу двох морів, що омивають Україну, за планом:
- географічне положення та розміри;
- походження улоговин, середня та максимальна глибини;
- кліматичні умови;
- властивості водних мас (солоність, температура);
2.3. Зробіть висновок щодо причин, які обумовили наявні відмінності.
17.03.2022 р. Тема уроку: "Природні умови і ресурси Чорного моря, проблеми їх раціонального використання".
1. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/GD9-3R27aO8
2. Опрацювати параграф 38 та зробити опорний конспект у робочому зошиті.
3. Підготувати повідомлення (тема на вибір):
- "Флора та фауна Чорного моря"
- "Господарська діяльність у межах Чорного моря"
- "Екологічні проблеми Чорного моря"
- "Природні ресурси Чорного моря"
15.03.2022 р. Тема уроку: "Гірські ландшафти Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона".
1. Опрацювати параграф 37 "Кримські гори".
2. Використовуючи атлас знайти на фізичній карті України Кримські гори та їх 3 головні пасма (Зовнішне, Внутрішнє, Головне), а також знайти найвищу вершину Кримських гір - гору Роман-Кош (1545 м).
3. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua використовуючи код 8581140 (На платформі освітнього проекту "На урок")
Тест потрібно пройти 17 березня до 20.00