Географія 9 клас

Шановні мої учні! За останні дні всі ви зрозуміли, як важливо вчити географію та вміти орієнтуватися на місцевості. Нажаль ми не можемо зараз проводити уроки у звичному нам режимі, тому працюємо дистанційно і сподіваюся, незабаром ми повернемося за парти. СЛАВА УКРАЇНІ!
 

 

31.05.2022 р. Тема уроку: Повторення

 

26.05.2022 р. Тема уроку: "Взаємозв'язок глобальних проблем. Роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв'язуванні".

1. Виконати дослідження "Прояв глобальних проблем у своєму регіоні"

 

24.05.2022 р. Тема уроку: "Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблема війни і миру, тероризму. Екологічна проблема, сировинна й енергетична проблеми, демографічна й продовольча проблеми".

1. Опрацювати параграф 47
2. Дослідити одну з глобальних проблем людства та оформити у вигляді повідомлення чи презентації.
Глобальні проблеми людства (на вибір):
1. Проблема війни та миру
2. Екологічна проблема
3. Сировинна й енергетична проблема
4. Демографічна проблема
5. Продовольча проблема

 

17.05.2022 р. Тема уроку: "Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ. Країни-офшори". Узагальнення знань з теми "Третинний сектор господарства".

1. Опрацювати параграф 45-46
2. Повторити тему "Третинний сектор господарства"
3. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua використовуючи код 8657353 (На освітній платформі "На урок")

 

12.05.2022 р. Тема уроку: "Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоров'я. Найвідоміші центри охорони здоров'я в Україні та світі"

1. Опрацювати параграф 44
2. Напишіть власні думки про проблеми медичної галузі в Україні

 

10.05.2022 р. Тема уроку: "Роль освіти та науки в суспільстві. Особливості наукової й освітньої діяльності як видів економічної діяльності. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, технопарки"

1. Опрацювати параграф 43
2. Знайдіть інформацію про наукову діяльність таких відомих усьому світу вчених як (на вибір) :
- Майкл Фарадей
- Ернест Резерфорд
- Вільгельм Рентген
- Галілео Галілей
- Ісаак Ньютон
та ін

 

03.05.2022 р. Тема уроку: "Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО"

1. Опрацювати параграф 41
2. Підготувати презентацію про будь-який об'єкт Світової спадщини ЮНЕСКО.

 

02.05.2022 р. Тема уроку: "Туризм як складник національної економіки, його види. Туристична інфраструктура України. Об'єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні".

1. Опрацювати параграф 42
2. Підготувати повідомлення про один з найвідоміших туристичних об'єктів України.

 

28.04.2022 р. Тема уроку: "Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів і послуг. Світовий ринок товарів і послуг. СОТ".

1. Опрацювати параграф 39-40
2. Завдання (виконати письмово в зошиті):
2.1. Виписати в зошит та знайти на карті країни, які є основними торгівельними партнерами України;
2.2. Як ви розумієте "інтернет-торгівля"? Розкажіть про її особливості та переваги;
2.3. Назвіть найбільші торгівельні точки вашого населеного пункту. Чи завжди вони задовольняють ваші потреби в промислових товарах та харчових продуктах?

 

26.04.2022 р. Тема уроку: "Транспорт світу. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори".

1. Опрацювати параграф 37
2. Переглянути презентацію до уроку "Транспорт світу" за посиланням https://cutt.ly/2Ghv2tH
3. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua використовуючи код 7165122 (На освітній платформі "На урок")
 

 

19.04.2022 р. Тема уроку: "Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли".

 
1. Опрацювати параграф 38

2. Виконайте тренувальну вправу на платформі Learningapps  https://learningapps.org/view10283597

3. Заповніть таблицю "Транспорт України" 
 
 

Види транспорту

Коротка характеристика

Переваги

Недоліки

Залізничний

 

 

 

Автомобільний

 

 

 

Морський

 

 

 

Річковий

 

 

 

Трубопровідний

 

 

 

Повітряний

 

 

 

 

14.04.2022 р. Тема уроку: Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. Транспорт України. Залізничний транспорт".

1. Опрацювати параграф 36
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/jlWsFJ1lFQw
3. Написати власні роздуми про роль транспорту в розвитку сучасного господарства.
4. Робота з контурною картою: виконати дослідження в практичних зошитах "Транспорт України" (позначити на контурній карті: основні автомагістралі України, основні залізниці України, найбільші транспортні вузли України, найбільші морські порти України).

 

12.04.2022 р. Тема уроку: Урок узагальнення "Вторинний сектор господарства"

1. Повторити тему "Вторинний сектор господарства"
2. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua використовуючи код 5169945 (На освітній платформі "На урок")
 

 

05.04.2022 р. Тема уроку: "Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні"

1. Написати коротке повідомлення про будь-яке підприємство харчової промисловості Кіровоградської області.
2. Робота з контурною картою: виконати дослідження в практичних зошитах "Виробництво харчових продуктів і напоїв в Україні" (позначити на контурній карті: області, де зосереджені найбільші обсяги збору цукрового буряку, виробництва соняшникової олії та молочної продукції).

 

31.03.2022 р. Тема уроку: "Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість України"

1.  Опрацювати параграф 35

2. Викнати дослідження "Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини"

Мета дослідження: закріпити та поглибити знання про продукцію харчової промисловості; з'ясувати, які вітчизняні та імпортні продукти споживає населення країни, сформувати уявлення про вітчизняну харчову промисловість.

План дослідження:

1. Пригадайте види продукції харчової промисловості

2. Зберіть дані про вітчизняні та імпортні продукти, які найбільше споживає ваша родина (зробити список товарів)

3. З'ясуйте, які переваги та недоліки мають окремі з них щодо ціни, смакових та якісних характеристик

4. Поясніть, які можливості має Україна для розвитку вітчизняної харчової промисловості

5. У висновку вкажіть приблизне співвідношення вітчизняних та імпортних продуктів, які споживає ваша родина, доведіть необхідність розвитку вітчизняної харчової промисловості.

 

29.03.2022 р. Тема уроку: "Виробництво продуктів харчування в світі. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу".

1. Переглянути презентацію за посиланням https://cutt.ly/7SE8IyE та зробити опорний конспект в робочому зошиті.

2. Опрацювати параграф 34.

3. Підготувати повідомлення або презентацію (на високий бал) про будь-яку міжнародну корпорацію (на ваш вибір) харчової промисловості світу. 

Приклад: Nestle, Coca-cola, Mars, Nescafe, Danone та ін.

 

22.03.2022 р. Тема уроку: "Чинники та центри розміщення текстильного, швейного, шкіряного, взуттєвого виробництва в Україні. Народні промисли України".

 

1. Переглянути презентацію "Легка промисловість України та світу" за посиланням https://cutt.ly/GSeQJ8h

2. Опрацювати параграф 33
3. Підготувати повідомлення про одне з підприємств легкої промисловості України.
 

17.03.2022 р. Тема уроку: "Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію. Найбільші на світовому ринку країни-виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття".

 
Завдання до виконання:

1. Опрацювати параграф 32

2. Переглянути відеоурок за посиланням https://youtu.be/hbPDKyePYCs

3. Накреслити в зошит схему "Структура легкої промисловості" ст 165

4. Заповнити таблицю "Легка промисловість світу"

Вид виробництва

Країни-лідери з виробництва

Текстильне виробництво

 

Швейна промисловість

 

Взуттєва промисловість

 

Галантерейна промисловість

 

Хутряна промисловість

 

 

15.03.2022 р. Тема уроку: "Машинобудування світу. Найбільші країни-виробники літаків, легкових автомобілів, морських суден, комп'ютерів, робототехніки".

1. Опрацювати параграф 30
2. Проаналізуйте дані мал. 98 ст. 157 в підручнику та назвіть світових лідерів за обсягами виробництва автомобілів у 2015 році. Поясніть, як до цього списку лідерів потрапили Індія, Мексика, Бразилія, Таїланд.

 

Фото виконаних завдань відправляти мені на вайбер 0509662306